ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Jak se mohu stát Vašim zákazníkem?
Stačí kontaktovat naše prodejce, kteří jsou Vám k dispozici na telefonním čísle: 577 700 708 nebo 704 791 111 (doporučení: připravte si poslední vyúčtování od svého stávajícího dodavatele)
Jak dlouho trvá změna dodavatele?
Je závislá na stávající smlouvě, zdali je na dobu určitou, či neurčitou a na výpovědní lhůtě Vašeho předchozího dodavatele.
Kdo se bude starat o elektroměr a plynoměr, pokud změním dodavatele?
Se změnou dodavatele se provozovatel distribuční soustavy nemění (distributor nemění). Distributor bude i nadále zodpovědný za odečet spotřeby a zprávu elektroměrů a plynoměrů
Změna smlouvy, změna smluvních údajů
Podrobný návod spolu se všemi dokumenty, nutné k přepisu odběrného místa naleznete zde
Nahlášení samo odečtu
Samo odečet lze nahlásit telefonicky na telefonní infolince 704 791 111, nebo e-mailem: samoodecet@enbezo.cz, na oddělení péče o zákazníky, připravte si zákaznické číslo, nebo číslo smlouvy o kterou komoditu se jedná a stav elektroměru a stav plynoměru.
Jak nás můžete kontaktovat
Oddělení péče o zákazníky: Tyršova 799, 768 24 Hulín
Korespondenční adresa: Tyršova 799, 768 24 Hulín
Telefonicky: 704 791 111
e-mailem: zákazník@enbezo.cz
