ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Jak se mohu stát Vašim zákazníkem?

Stačí kontaktovat naše prodejce, kteří jsou Vám k dispozici na telefonním čísle: 577 700 708 nebo 704 791 111 (doporučení: připravte si poslední vyúčtování od svého stávajícího dodavatele)

Jak dlouho trvá změna dodavatele?

Je závislá na stávající smlouvě, zdali je na dobu určitou, či neurčitou a na výpovědní lhůtě Vašeho předchozího dodavatele.

Kdo se bude starat o elektroměr a plynoměr, pokud změním dodavatele?

Se změnou dodavatele se provozovatel distribuční soustavy nemění (distributor nemění). Distributor bude i nadále zodpovědný za odečet spotřeby a zprávu elektroměrů a plynoměrů

Změna smlouvy, změna smluvních údajů

Podrobný návod spolu se všemi dokumenty, nutné k přepisu odběrného místa naleznete zde

Nahlášení samo odečtu

Samo odečet lze nahlásit telefonicky na telefonní infolince 704 791 111, nebo e-mailem: samoodecet@enbezo.cz, na oddělení péče o zákazníky, připravte si zákaznické číslo, nebo číslo smlouvy o kterou komoditu se jedná a stav elektroměru a stav plynoměru.

Jak nás můžete kontaktovat

Oddělení péče o zákazníky: Tyršova 799, 768 24 Hulín

Korespondenční adresa: Tyršova 799, 768 24 Hulín

Telefonicky: 704 791 111

e-mailem: zákazník@enbezo.cz

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ?

ZAVOLEJTE NÁM

(+420) 577 700 708